tisdag 30 juni 2009

Kusten nästa!

Åker ner igen till kusten om ca 1 timme. Jobbar kväll idag. Det lär bli varmt i köket eftersom solen ligger rätt in i köket. Det blir nog varmt imorgon och på torsdag med tänker jag. Men jag kommer hem på torsdag kväll eller fredag dag. Ska servera på bröllop i helgen.

Nu har jag äntligen fått tummen ur handen och beställt ett par stöd strumpor. Naturligtvis fanns dem inte hemma i Bengtsfors i min storlek XS så de fick skicka efter dem. det skulle komma idag efter 4 tiden så jag ju ingen nytta av dem denna veckan.

jag ska se om jag kan sparka igång internet nere i stugan. Lånade ju med mig Julias ner, det har funkat en gång att komma ut på internet. Det är ju bara att försöka igen.

Här kommer lite mera bilder som jag har tagit.










(simmade förbi en liten ankfamilj)




(det är inte lätt att ta på sig själv)

(hade jag haft min reflex skärm hade jag fått ljus i ansiktet)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...