tisdag 23 juni 2009

Fikat!

Idag har jag träffat Maya. En gammal kompis till mig. Vi räknade ut att vi hade inte setts på 3 år. Men nu får det bli ändring på det. Maya har flyttat till Bengstfors så det blir lite lättare att umgås med varandra nu. Vi satt och pratade om vad som har hänt på alla dessa år som vi inte har setts på samtidigt som vi tog en fika. Vi ska försöka att träffas så mycket som möjligt i sommar.

Julia har även handlat lite ramar till mig på IKEA idag. Nu är det bara att sätta in korten i ramarna och ta med dem ner till sommarstugan. Jätte snällt utav henne.

Jag börjar ju även att jobba på onsdag. Det blir spännande att se vilka som jobbar och som är nya. Lite nervös är jag. Hoppas att jag känner igen någon bara.

Till helgen är det ju Bengtsfors festivalen. Får se om jag åker hem eller om jag stannar kvar på kusten. Jobbar ju på lördag så jag får ju åka ner så jag är på Resö isåfall kl. 9

Käkade middag även idag hos farmor och farfar. De berättade att de hade käkat de första färska kantarellerna igår. Får se om jag tar mej en sväng ut i skogen och kollar om jag hittar några kantareller.

Nu ska jag iallafall gå och lägga mej och sova.

natti natti

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...