tisdag 23 juni 2009

Fint väder att ta kort!

Idag har jag och Julia varit i Rävnäbba och tagit jätte fina bilder. Det var ljummet i vattnet alltså 19 grader. Hade jag med mig bikinin hade jag badat. Sen tog Jens med oss ut på sjön. Där fläktade det gott. Det var som en bastu när vi kom i land igen.
Ska lägga upp bilderna när jag har laddat kameran och fört över dem i datorn.

Ikväll åker jag mer igen till stugan. Börjar ju jobba i morgon, det ser jag framemot.

Fick mina Canvas idag. Det blev bättre än väntat. Ska sätta upp tavlorna i stugan.

Nu får jag gå och packa ner mina kläder och alla saker som ska med ner igen.


Kram

1 kommentar:

Julia sa...

Du ska få låna med dig mitt mobila bredband, så kan du skicka lite bilder när du laddat över dom! :) och så vill jag se bilder på när dina canvas sitter på väggen på kusten! : )

puss puss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...