tisdag 2 juni 2009

Kusten!

Har ju varit nere på kusten i helgen. Julia, Linus, Anna och Martin åkte ner på lördag eftermiddag och åkte in till Grebbestad och käkade lite mat medan jag jobbade. Åkte in sedan och träffade de när jag hade slutat att jobba runt 23:00
Vi satt på Kallsup ett tag och sedan gick vi bort till Röde Orm och dansade. Kom inte hem för än kl var 3 på natten. Julia och Linus sov över hos mig.
Sen var det iväg och jobba kl. 12:00 på Panget tills kl. 21:00, var ganska så trött i köket kan jag lova.

Det var väldigt många som käkade 3 rätters, lite oväntat och alla tog nästan fisk och hamburgare som inte ens fanns med på menyn. De var jätte glada att de kom så mycket folk som ville fira mors dag. Här är deras hemsida Panget på Resö.

Jag tog även mycket kort under helgen. Ska lägga upp bilderna sedan när jag lagt in de i datorn.
Det har ju verkligen varit en helt fantastisk helg, varmt och skönt. Mätte i skuggan att det var 30 grader igår. Riktigt varmt.

Nu så ska jag gå och byta om. Ska iväg och träna pump hade jag tänkt mig.

Kram Elin =)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...