torsdag 11 juni 2009

Nöjd efter gårdagens handling!

Igår följde jag med Julia till veterinären med Tikka i Säffle. När vi ändå var halvvägs till Karlstad så sa vi att det är lika bra att åka upp. Det var ju tur att vi gjorde det. Var halva priset på det flesta varorna i butikerna. Sommar kläderna skulle ut och de skulle börja ta höstkläderna.
Fick tag på ett armband för 50% på MQ, en klänning på H&M och en till klänning på Ginatricot.
När vi ändå var uppe tog vi en sväng in på IKEA. Fick tag på lite saker där med.

Idag när jag hämtade posten fick jag mina bilder som jag har skickat efter. Blev jätte nöjd. Visste inte vad det var för storlek på korten jag hade skickat efter för än jag öppnade paketet idag, då hade jag kunnat köpt ramar på IKEA igår. Men det blir nog en sväng till IKEA innan sommaren är slut skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...