fredag 5 juni 2009

Helgen!

Åker snart ner till sommarstugan igen. Ska jobba helgen på Panget på Resö.
Pappa tog med sig min dator ner till stugan igår när de åkte ner så jag har Internet där nere. Då kan jag blogga lite under helgen.
Ska försöka att ta lite bilder om det blir fint väder, hoppas det iallafall.

Idag har jag varit ute hos Julia och Linus och fikat. Julia hade bakat scones som var jätte goda.
Man borde baka det oftare eftersom det är hur gått som helst och jätte lätt tar ca 20 min med förberedelse och gräddning.

Bakade även kladdkaka igår. Får ta med den ner till stugan, kan ju få främat, det vet man ju aldrig.

Nu ska jag försöka att få i mig lite mat innan jag åker ner och packa ner mina saker inför helgen.
Jag får absolut INTE glömma mina kock kläder, då blir det inte bra.

Ha en trevlig helg allé samman!
Kram Elin

2 kommentarer:

Emma sa...

Fått reda på om du ska jobba söndag?? Eller om du kommer hem till träningen??!! Kramar

Julia sa...

Hello! ;) Nicenice, bilder vill vi se! ;) Ha de så gott på kusten hjärtat!
Vi hörs när du kommer hem igen! Puss o kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...