fredag 19 juni 2009

Midsommar!

Ska snart åka ner till sommarstugan, ska fira midsommar där. Hoppas att vädret blir fint. Ska försöka att ta lite kort när jag är nere.

Börjar jobba på onsdag kl. 09:00 - 17:00

Här är mitt schema under hela sommaren:

tisdag: 15:00 - 23:30
onsdag: 09:00 - 17:00
torsdag: 09:00 - 17:00
lördag: 09:00 - 17:00


Så jag är ledig måndag, fredag och söndag.

Har tänkt att åka hem på lördag eller söndag och åka ner på måndag kväll under sommaren.

Jag har ju inget internet i stugan.

Har skrivit en lista på 30 saker som jag ska ta med mig ner. Så det är bara att börja packa.


Kollade i min kalender fick se att det var 1 år sedan jag tog mitt körkort.



Ni får ha en trevlig och god midsommar!

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Elin!
Jag förösker skriva en kommentar!
Elisabet

Anonym sa...

Hej igen Elin!
Nu vet jag hur man ska göra!
Oj!
Upptäckte felstavning...
Vilka fina foto du tar!
Hoppas Midsommar bli trevlig!
Elisabet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...