lördag 8 maj 2010

Tacoskväll med Maya!

Nu på morgonen så har jag bakat en äppelkaka. Den blev väldigt hög den här gången. Väldigt nöjd med utseendet på kakan. Jag hoppas att den är lika god som den ser ut. Jag har bjudit hit Maya i kväll. Vi ska äta Tacos och mysa och kolla på film. Det ska bli jätte kul. Hoppas att äppelkakan är god, annars så får vi väl käka glass. Funderar på vilken film vi ska hyra. Annars så får vi se någon film som jag har hemma.

(min fina höga äppelkaka)

Igår så var jag och Maya en sväng till Säffle och fikade, gick i några få affärer. Vi hade jätte trevligt och mysigt. Vi fikade på ett ställe som heter Kafferepet. Väldigt mysigt ställe. Gammaldags stil kanske 50- 60 tals stil. Gamla udda möbler, udda porslin, goda kakor och jag kan verkligen rekommendera Våffla med sylt och grädde, den var himmelsk god. Även hon som äger cafét går runt i 50 -60tals kläder.

Kram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...