måndag 17 maj 2010

Här kommer lite bilder ifrån min Spanien resa!

Nu har jag nästa redigerat klart mina bilder ifrån Spanien resan. Här kommer lite bilder.

(Ett par som satt helt ensamma på ett café)



(Satt en tant och tiggde på gatan, jag tycker synd om henne.)

(Mamma och pappa köper spanska oliver)




(Riktig spansk skinka, jätte gott)

(Här grillar de kyckling mitt på gatan)

(Man kunde välja bland massor av olika grönsaker och frukter)

(Köpte tyvärr ingen ananas den här gången, jag kan tänka mig att den var jätte god)


(Här kunde man köpa goda korvar, parmaskinka, ost mm...)

(Mamma bland alla dessa skor som fanns på marknaden.)

(Marknaden)

(Apelsinerna smakade gudomligt gott)

(Citronträd växte det i alla trädgårdar)


Fler bilder kommer snart!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...