söndag 2 maj 2010

Fikat med Maya och Emma!

Idag har jag varit hos Maya och fikat. Hon hade en kompis hemma som hon ville att jag skulle träffa. Emma heter hon en jätte trevlig och rolig tjej. Vi satt och gapskrattade i nästan två timmar. Vi hade jätte kul. De hade bakat en jätte god apelsinkaka som de bjöd på och glass till, mums.

Har även kollat på sista filmen i Sagan om Ringen Konungens Återkomst. Igår kollade jag på andra filmen Sagan om De Två Tornen. Känner att jag börjar i fel ordning. Tänkte kolla på första filmen Sagan om ringen Härskarringen. Som tur så har jag ju sett filmerna förut.

Jag har även suttit och försökta att redigera bilderna från Spanien resan. Många bilder att redigera så det går lite långsamt.

Nu så ska jag kolla färdigt på Ghost whisperer och sen ska jag åka och hämta mamma på jobbet.

Kram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...