onsdag 5 maj 2010

Idag och igår!

Igår tog jag och mamma en sväng till Upperud. Jag gick runt och tog lite kort. Man märker verkligen skillnad på träden i Upperud och i Bengtsfors. Björkarna var helt gröna. Det var jätte fint. Vi åkte vi åkte vidare till Mellerud. Tog en sväng till Bloms och inne i centrum.

Idag har jag haft en städ dag hemma. Det behövdes verkligen. Har även sökt runt och kollat på lite olika utbildningar till hösten. Får se vad det blir. Finns ju hur mycket att välja mellan och massor av konstiga yrken som man aldrig har hört talas om. Vet inte riktigt vad jag vill utbilda mig till ännu, men jag kommer nog på det så smånig om.

Julia tog en sväng hit efter jobbet och fikade. Jag följde även med henne ut till Djupviken en sväng. Satt och pratade, drack te och myste.

Nu så ska jag snart hoppa i säng.

Kram

1 kommentar:

Linnea sa...

Hej Elin

Har inte hunnit ut på din blogg på ett tag, men nu så. Vad härligt det såg ut på korten från kusten, jag får ett påtagligt sug efter sommar. Kul att ni har varit hos Sanna också, hon har som sagt mycket fint. På tal om yrken så tror jag att du skulle passa att jobba som fotograf.

Många kramar Helena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...