lördag 15 augusti 2009

Packar!

Nu håller jag på att packa för fullt. Det är mycket man ska ha med sig när man flyttar. Jag har säkert glömt massor av saker fast jag har skrivit två A4 sidor som jag ska ha med mig.

På måndag börjar jag kl. 11:00 så jag får lite sovmorgon, det är ju skönt. Börjar de andra dagarna kl. 08:30 - 16:50 långa dagar blir det. Men det kommer att bli kul. Jag längtar riktigt mycket.

På onsdag så ska hela gruppen vandra till Ulvön, ska sova över där tills fredag. Där ska vi studera hav och kust och dess växt- och djurliv, att njuta av naturen och kanske bada i mareld på natten. Vi ska även lära känna varandra. På fredag är det att vandra hem igen och sedan ta bussen till Bengtsfors eller till Grebbestad, beror på vart mamma och pappa är någonstans.

Varje vecka kommer vi att ha ett tema. Så andra veckan kommer vi att studera och ha temat "Indien i fokus".

Nu får jag fortsätta att packa så vi kan dra oss ner till stugan och packa ner resten av kläderna och lite smått och gott som jag ska ha med mig.

Jag ska försöka att skriva så mycket som möjligt på bloggen och även lägga ut bilder. Jag hoppas att jag har tillgång till Internet bara.

Kram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...