tisdag 4 augusti 2009

Gäddpaté!

Igår åkte jag ut till Anki och Bengt en sväng på kvällen. Hon hade fått en gädda utav en granne . Så vi provade att göra en paté av gäddan. Det var VÄLDIGT mycket ben i gäddan och de satt som berget. Patén blev faktiskt god, fast det smakade inte så mycket. Så det var första gången igår som jag käkade gädda.

Håller på att ringa för fullt nu på morgonen om vaccination. Det är inte lätt när man inte får tag på dem när telefon numret inte finns som de säger i växeln. Men det är ju bara de att det är deras nummer. Det står ju på Eniro och telefonkatalogen. Något skumt är det.

Mamma och jag ska snart dra oss ner till stugan. Jag ska äta frukost och klä på mig, sen bär det av.
Jobbar kväll idag. Det blir ett långt pass. Hoppas att det är någorlunda bokat.


Kram

1 kommentar:

Julia sa...

Hur går det med vaccinationen!? Har du fått ordning på de!? :) KRam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...