måndag 27 juli 2009

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

I dag har jag äntligen klippt mig. Behövdes verkligen, klippte mig förra gången i början av februari. Skulle vilja byta frisyr men är alldeles för kär i mitt långa hår så det blir ca 2 cm de får klippa mig.

Åker ner till kusten ikväll igen. Jobbar tisdag, onsdag, torsdag och lördag. Hoppas att det blir mycket bokningar denna veckan med. Får se om hinner och kommer ut på Internet under veckan så jag kan blogga lite. Går ganska så trögt nu, är väldigt många som är ute samtidigt på Internet speciellt om det regnar eller är mulet och kallt.

Gunilla, hans och Jens var nere och hälsade på oss i sommarstugan. Det var trevligt. Killarna var ute och fiskade på söndags morgonen, de fick ca 115 st fiskar (Makrill, Vittling och Torsk). Så vi grillade några. Sen tog vi oss en sväng ut på havet. Det var en fin och varm dag.

Här kommer lite kort:

(Så här såg himlen ut en kväll. Helt underbart var det att se på)



(Här matar vi en fisktrut med Makrill som pappa, Hans och Jens var
ute och fiskade på morgonen. De fick 115 stycken tror jag att
det blev. Vi grillade några till lunch)



(Tog mig en sväng till Vitlycke museum i Tanum och kollade
på Hällristningar. Väldigt roligt att se och vandra runt
bland alla Hällristningar. Har ni vägarna förbi
Tanum så ska ni åka dit, ca 1 km från Tanums kyrka)







Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...