onsdag 15 juli 2009

Dumma fågelunge!

Ja, nu är det 5 gången den här dumma lilla fågelungen har varit inne i vårat hus. Men den här gången bajsade han en hel del. Vet inte vad det är för fel på den. Den har även varit inne hos 4 av våra grannar och käkat mat från matbordet. När vi kommer hem sitter han på räcket och väntar på oss. Man kan gå hur nära som helst utan att han flyger iväg.


Nu har jag äntligen skickat efter 110 bilder från extrafilm. Hoppas att de blir bra. Får de här i veckan, tror imorgon om de inte ligger i brevlådan idag.

Jobbade dag igår, skulle igentligen ha jobbat kväll men Paulina skulle på konsert igår eller idag. Så det blev kväll idag. Fick även mina drickspengar. Det var en rejäl bunt jag fick.

Nu ska jag försöka att få i mig lite frukost och sen blir det jobb.

kram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...