måndag 20 juli 2009

Bilder!

Har varit hemma i Bengtsfors två dagar. Hunnit träffa Julia fikat och tagit en kopp kaffe tillsammans. Har även hälsat på farmor och farfar.

Satt igår och klistrade in mina bilder i mitt album, ska försöka att sätta in alla bilder som jag har tagit. Köpte ett till album idag. Lite roligare än att ha de liggandes i datorn.
Skickade efter bilder för över en vecka sedan. Har fortfarande inte fått dem. Vart har de tagit vägen tro?

Ska snart åka ner till stugan igen. Ska jobba imorgon men först ska jag få massage i 1 timme. Ser framemot det.

Här kommer lite bilder som jag har tagit under de senaste veckorna.

(Man kan göra mycket roligt med fönster, mossa och gröna växter)

(Havstensund från utsiktsberget)

(Hänger stora stenar som man går under, ganska så läskigt)


( Vi gick mellan bergen i Havstensund. Som ni ser är det väldigt trångt.)

(Ebba & Agnes var ner och hälsade på oss på kusten med familjen)

(Anki med söta barnbarnet Doris på bröllopet)

(Doris & Carro på bröllopet)

(Petra & Mikkel det söta bröllopsparet)

(från Petras & Mikkels bröllop)

(Viktor)

(Viktor & Sebastian)

(kusin Sebastian)

(kusin Pontus)



(kusten)

(Fjäll)

Kram

2 kommentarer:

Julia sa...

Underbara bilder hjärtat! :) Skicka in bilderna från bröllopet så brudparet kan få med, tror dom skulle uppskatta såna fina bilder! ;) pusspuss

Gunilla sa...

Jätte fina sommarbilder!
Kram Gunilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...