måndag 12 januari 2009

Pyskologi A

Idag har jag varit på min första lektion nere på Utvecklingcenter + i Bengtsfors. Var där ganska så tidigt för att prata med en tjej som heter Christina, frågade om jag hade fått mina böcker för kurserna men det hade jag inte fått ännu. De hade glömt bort att beställa hem mina böcker så jag blir utan i en vecka till.

Satt och väntade på Psykologi läraren i en halvtimme. Visade att hon hade glömt bort tiden, satt och drack kaffe. Men det gick bra iallafall. Visade sig att det bara gick 3 st i utbildningen. Lite lite folk men man får nog mera hjälp när det är få personer.

Har varit hemma en stund nu, har lagat mat till mig. Ska iväg snart till dagiset i Årbol. Jag ska vara med när de stänger idag. Hade tänkt att vara med när de öppnar imorgon bitti om jag orkar upp. Nu får jag dra så jag inte kommer försent... :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...