lördag 31 januari 2009

Kan inte sova!

Har låge vaken i 4 timmar nu. Vad ska man göra för att sova? Har provat med att göra min avslappnings schema, brukar normalt somna efter 10 minuter men idag funkar det inte. Provat att räkna får, somnar fortfarande inte. Provat att trycka på stress nerven men det funkar inte heller. Jag blir ju hel tokig. Det bara snurrar med olika frågor och tankar i huvudet på mig. Kan det aldrig ta stopp någon gång.

Jag är ju pigg som en lärka :(

Nu sitter jag och dricker en kopp te och ska försöka att plugga lite.
Har ju första inlämningsuppgiften på måndag. Frågorna är ju inte så svåra och jag vet ju vad jag ska svara, men det är svårare att få ner det bra och kort och rätt på ett papper. Tänkt om man kunde lämna in sina tankar, det skulle vara mycket lättare.

Vad ska jag göra till morgon en då?
Fortsätta att läsa och skriva det som jag inte har hunnit göra nu på natten. Skriva rent och datorn och göra framsida. Ska även försöka att gå ut och gå en sväng om det inte blir regn, blåst, kallt eller snöar.

Får ju inte glömma heller att pappa fyller år. Har ju köpt en födelsedagspresent till honom. Men det tänker jag inte avslöja ännu.
Kanske bjuder pappa på middag om jag orkar laga någon.

1 kommentar:

Julia sa...

Usch då, jobbigt att ligga vaken sådär när man bara vill sova! synd jag inte visste att du var vaken då, jag somnade inte heller förän efter två! har vänt på dygnet, därför jag aldrig kommer isäng! :)

Puss o kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...