onsdag 21 januari 2009

Dagis!

Idag fick jag gå upp kl. 07:30 för att göra mig iordning och vakna för att sotaren skulle komma hit och kolla våran braskamin. Men det värsta var ju att han kunde komma mellan kl. 08:00 och 11:00 men han kom hit ca 08:30. Det är lite jobbigt att inte veta när han kommer. Jag hade blivit skit arg om han hade kommit 10:00 då hade jag ju kunnat sova typ två timmar till.
För att fördriva tiden satt jag och kollade på "Sagan om de Två Tornen Härskarringen".

Har även varit på dagis idag. Träffade även en deltagare från min kurs 4cmore, hon jobbar extra på dagiset. Det var ju inte så många barn idag. Så det var lite tråkigt, 7 barn och 6 lärare.

Igår var jag på Pump. Har aldrig varit så trött som igår. Det var hur varmt som helst i lokalen. De hade Power Step före vårat pass. Du kunde basta inne i lokalen. Det var 15 st som tränade. Fick knappt plats. Är lika många imorgon. Men det får gå. Får bara komma dit lite tidigare så att man får en bra plats och att man står så nära ett fönster som möjligt.

Nu ska jag fortsätta att plugga så jag kommer ikapp det jag har missat.

1 kommentar:

Julia sa...

Heja Elin! Gud va duktig du är som tränar så! YOU GO GIRL! :) Puss o kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...