lördag 31 januari 2009

Nu har jag sovit!

Satt uppe och läste till kl.06:30 i morse. Så nu har jag vaknat och ätit frukost. Jag har sovit i ca 4 timmar nu på morgonen. Psykologi A uppgiften är snart färdig. Har bara 2 frågor kvar. Men det är de svåraste av dem alla. Det är tur att det finns Internet, annars skulle man nog inte klara sig igenom studierna. Vissa saker står inte i boken utan man måste gå in på Google.

Nu har pappa fått sin present. Det var choklad med Whisky fyllning. Det är säkert god om man nu tycker om Whisky. Förpackningen var i alla fall snygg.

Nu ska jag gå och klä på mig, sedan ska jag fortsätta att plugga.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det där verkar vara en present som min pappa också skulle gilla =)
Hälsa pappa Bengt grattis från oss i Hällefors! (de andra vet förvisso inte att han fyllt år men antar att de skulle hälsa om de visste =))

Anonym sa...

Hej!
Pappa hälsar tillbaka och tackar.
Det tror jag att din pappa också skulle gilla. Köpte chokladen på Khals i Uddevalla.

Elin S :)

Julia sa...

Jag inser att jag faktiskt glömt gratta Bengan. Skäms på mig.... hoppas han inte blir ledsen, får helt enkelt ge honom en stor kram nästa gång jag ser honom! ;P
smart present, var inte det den han skulle få i julklapp!? hih!
Puss o kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...