lördag 20 september 2008

Läsa!


Idag tänkte jag läsa och slappa. Ska även försöka att skriva färdigt mitt sv arbete också. Hade även tänkt att städa lite om jag orkar och ladda ner några låtar om det funkar.

Mamma har timmar idag så jag ska köra henne till jobbet när hon börjar hade jag tänkt mej. Så får jag bilen i kväll.

Kanske ska ta mej en sväng till farmor och farfar när jag ändå ska köra bort mamma till jobbet.

Har kokat en kanna med varmt Te, gött gött.

Ska kanske till HC ikväll men Julia och några till.
HC blir det ikväll med Julia, Jeanette, Andreas, Anders, Emil och Malin. Det bli att dansa natten lång. Kameran ska så klart med så det blir nog lite kort ikväll hoppas jag på.


Hjälpt mamma att skicka efter gråa vantar som man får som gratis erbjudande om man prenumerar på tidningen Femina....

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...