måndag 1 september 2008

Klippning och synundersökning!

Idag fick jag gå upp ganska så tidigt. Kl. 9:30 hade jag tid för klippning. Klippte upp håret lite till, blev nöjd. Det är inte roligt att gå till frissan, ångrar alltid att jag klippte mig så mycket. Men man måste ju om det är slitet.

Hälsade även på Anki på Arbetsförmedlingen, eller jag gav henne ett par papper om hur man kan skriva sitt CV. Första gången jag var på hennes kontor, det var fint. Funderar även på att ta mej en sväng ut till deras sommarstuga i södra Fjäll.

Hade även tid för synundersökning. Det var ju inte så bra. Synen var sämre det visste jag innan, men jag hade även sår på hornhinnan och det var ju inte bra. Får vänta en vecka tills jag får använda mina linser igen. Får även vänta ett par veckor för att få mina nya glasögon.

Imorgon ska jag in till Oslo på intervju på Kaffekompaniet. Undrar hur det kommer att gå. Bussen går från Årjäng kl. 8:25 så det blir en tidig morgon. Det lär bli roligt. Var i Oslo när jag var lite ca 7 år. Kommer ju inte ihåg hur det ser ut där inne. Men det får jag göra i morgon med mamma.

Käkade björnbär och glass till efterrätt. Mumms! var det.
Tog mig en sväng ut till Fjäll. Pratade lite om vad man ska tänka på, vilka fråger man kanske kommer att få på intervjuen imorgon. Sitter och tänker och funderar på svaren så det kanakar.
Hade hänt någon bilolyck i Laxarby när jag åkte hem ifrån Anki. Alla verkade må bra förutom bilarna som jag tror var lite buckliga. Var inte så allvarligt tror jag, såg inte så ut. Men men man vet ju aldrig.

Ni får önska mig lycka till i morgon på intervjun.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott gott att du kommer och hælsar på i oslo! Ni får inte missa akerbrygge 3:e våningen Murphy and Nye heter butiken, før dær står jag hela dan imorgon. skrev mitt nr i din facebook! har norgenummer nu, blir så dyrt med det svenska! :) hade så ses vi imorgon, ring eller skriv nær ni nærmar er så kanske jag kan ta en fika med er på jobbet! Kram på dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...