tisdag 22 februari 2011

Nykomling i familjen!

Hej!
Hoppas att allt är bra med er. Här i Bengtsfors så är det fortfarande snö och -10 grader. Men det ser ut som om solen håller på att bryta sig fram genom molnen. Det blir inte så kallt ute om solen tittar fram.

Förra veckan så fick vi en ny familjemedlem så står framför våran stenmur i köket. En jätte fin höna. Den passade verkligen in där.

Idag så hade jag tänkt mig att ta en sväng till Bilingsfors på Stick cafét för att se vad de har för olika garner och om de har några lätta stick mönster som man kan följa efter. Hörde även att de hade 30% på garner nu. Så man kanske jag göra något bra fynd.


Ha en bra dag!
Kram Elin

5 kommentarer:

Uttan sa...

Fantastiskt fin höna. Ser ut att vara i naturlig storlek också.
Visst längtar man till påsken nu det blir liksom en ljusglimt i vinterkylan men i år är ju påsken sent.
Tack för Grattis hälsningen.

Kram!

Unknown sa...

Tack Elin för det vackra du skriver om mina smycken.

Oj, vilken vacker höna, den är fint arbetad, roliga detaljer som på ögonen.

Kram Maggan

Linnea sa...

Hej Elin

Tack för tiderna på friskis, nu ska jag försöka att ta mig iväg på lite träning. Tack själv för fikastunden, det har vi inte gjort för sista gången :)

Kram Helena

Maria sa...

Hej på dig
Vad kul att du tittat in till mig och min blogg. Vilka otroligt fina bilder du har på din blogg. Och en massa annat kul tittar gärna in igen.
Må så gott från Marias Hörna

Carina i Ockelbo sa...

vILKEN ROLIG HÖNA. sER JU UT SOM EN RIKTIG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...