torsdag 21 oktober 2010

Frost grader!

Tittade ut på termometern, visar att det är -7 grader ute. Så det blir till att leta fram vinterkläderna idag. Men det är en fantastiskt fin solig dag och frosten ligger kvar. De sa på nyheterna på radion att det var snö kaos i Uddevalla/Ljungskile. Det ska komma uppåt Bengtsfors hållet idag. Det är ju bara 10 mil mellan B-fors och Uddevalla. Men det känns allt lite tidigt med snö så här dags. Man får iallafall passa sig så man inte kör av vägen. Jag som ska till Åmål i dag. Jag kommer att köra väldigt sakta idag. Hoppas att mötande bilar också gör det. 


Från i vintras!
Här var det mycket fåglar varje dag. Gick åt 3 liter fågel frö varje dag!

Nu så ska jag försöka att få på mig lite kläder och starta bilen så jag kommer iväg till Åmål.

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...