måndag 18 oktober 2010

Atelje Annorluna & Farmor Majas Vind!

Beställde förra veckan Värmeljuspåse och Ljuspåse ifrån Åsa Svensk Design som har bloggen Atelje Annorlunda. De kom idag. Jätte fina påsar som Åsa har sytt. Roligt att ge bort i julklapp. Fast jag ska ha mina själv. Köpte även förra veckan en rostig krona med hjärtan som hänger i butiken Farmor Majas Vind i Dals Ed.  Jätte fin och mysig inrednings butik.

Har tagit isär mitt sängbord och tagit ner min hylla som jag har över sängen. Ska måla om dem vita och slipa lite så de blir gammalt stuk på dem. Det kommer nog bli jätte bra när det blir färdigt. Stod ute och slipa ner ytan lite igår och idag så har jag varit och köpt vit färg. Så nu står pappa ute i garaget och grundar dem vita och imorgon så blir det nog till att måla dem vita.

Från Farmor Majas Vind i Dals Ed
Åsa Svensk Design

Kram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...