fredag 17 september 2010

Tripp till Karlstad!

Följde med Julia upp till Karlstad idag. När hon var i skolan och läste så gick jag inne i stan en stund och strosade runt. Hittade inga kläder som jag hade tänkt mig. Vi tog vägen om IKEA när vi åkte hem så jag köpte en Murgröna så att jag kan sätta i kronan som jag köpte igår på Blomrum. Resultatet blev riktigt bra om jag själv får säga. Är riktigt nöjd med mitt inköp.



Hittade jätte snygga vita trä ljusstakar på IKEA. Ångrar lite att jag inte köpte dem. Men jag vet ju inte riktigt var jag ska placera dem på mitt rum. Har lite för lite ytor att ställa dem på. Men ännu en ursäkt att åka snart till IKEA igen. Eller så får jag be Julia köpa med dem när hon åker upp till Karlstad till veckan.


Kram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...