tisdag 28 september 2010

Smink afton!

Igår kväll så var jag och Maya hos Jonna Wikman som är Fristående Hudvårdskonsult för produkterna Mary Kay. Vi hade smink kurs. Så vi provade både hudvårds- och makeup produkterna. Jätte kul var det. Man fick verkligen lära sig grunderna i sminkning. Det är jätte kul att kunna och man blir ju lite snyggare och roligt att kunna om man ska ut på fest och även till vardags. Så jag handlade på mig lite olika produkter som vi fick prova på. Valde fest smink, synd att det inte var någon ute kväll igår.

Ska ikväll till Utvecklingscentrum i Bengtsfors kl. 18:00 på Make-up kväll. Då får man både ta hand om sig själv, få Make-up tipps, vinna produkter och så bjuds det på lite fika. Ska bli jätte kul. Ser framemot det. 
Tror att vem som helst kan komma!

Jag tycker att Mary Kay produkterna är jätte bra. Man ser skillnad redan efter 2 veckor.  Har använt Mary Kay i 3 månader nu och jag tänker fortsätta. Man får förbättring av hudens elasticitet, minskande fina linjer, mjukare spänstigare hy och förbättring av jämnhet i hudton, hyn ser fastare ut och förbättrad ut.

Vill ni boka in en tid hos Jonna eller har frågor så kan ni nå henne på mob. 0705-936019 eller mail. jonna@borkvagen2.se

Före!
Efter!

Maya, Jonna och jag när vi är sminkade!
Jonna Wikman som höll i smink kursen och som är Fristående Hudvårdskonsult för Mary Kay!
Lite smink produkter!
Här satt jag!
Smink bordet!
Tryck här så kommer ni till Mary Kays hemsida!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder på fina flickor!! / Maya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...