tisdag 20 juli 2010

Vad har hänt sen sist?

Förra veckan på torsdag så var jag och mamma på en en jätte fin sommarkonsert i Grebbestad kyrka och lyssnade på Cecilia Vennersten. Det var så fint så alla gråt i kyrkan när hon sjöng låten Den vackraste. Träffade henne efteråt och fixade en autograf. Tog även några bilder när hon sjöng, men har inte laddat in dem i datorn ännu. Som bakgrundskör hade hon Grebbestads kören de sjöng helt fantastiskt.

I lördags så hade vi sommarfest på vårat område på Östernäs. Vi höll till nere vid havet. Hade fixat fram tält iår ifall om det blev regn. Som tur så blev det jätte fint väder på kvällen. De som höll i det iår hade fixat krabbtävling för de små barnen och för oss vuxna så var det tipspromenad. Samma här har jag inte lagt in bilderna i datorn ännu. Det kommer nog till veckan.

Igår så var jag och mamma till Nordby shoppingcenter. Hittade riktigt mycket på rean. Gud vad folk det var. Fanns inte en endaste tom parkeringsplats när vi åkte hem. Det spöregnade som bara den hela dagen så inte så konstigt att det var folk på Nordby. Finns ju inte så mycket att göra för dem som sitter på campingplatser eller i sina båtar när det regnar. Det var även full trafik på motorvägen med.

Nu så ska jag gå och klä på mig. Ska snart åka iväg och jobba. Jobbar kväll idag.

Så här ser mitt schema ut för den här veckan:

måndag: ledig
tisdag: 14-23
onsdag: 10-17
torsdag:10-17
fredag: ledig
lördag: 10-17
söndag: ledig

Kram!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...