tisdag 27 juli 2010

Besök från Bengtsfors!

Idag så kommer Anki och Bengt ner och hälsar på oss i stugan. De har inte varit här nere på minst 7 år nu. Så det ska bli jätte kul att de kommer hit. Själv så ska jag snart åka och jobba. Jobbar kväll idag. Så jag börjar kl. 14:00 - 23:00 om det är en lugn kväll vill säga. Kan tänka mig att det är fullbokat ikväll. Är en fin dag.

Hoppas på att det blir några fina dagar så jag kan åka iväg och fota lite. Får nog ta med mig kameran till jobbet så jag kan åka iväg när jag slutar. Då har jag någon timme på mig innan solen går ner.

Igår kom Julia upp en sväng till oss och fikade på förmiddagen. Gjorde min andra latte i våran kaffe maskin. Fick bra beröm utav Julia. Så det blir nog lite olika kaffe sorter att prova på att göra i höst hemma. Nu vet jag ju hur man skummar mjölk i våran kaffe maskin.

Nu så ska jag försöka att få på mig lite kläder och göra mig i ordning innan jag ska iväg och jobba.

Kram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...