söndag 25 juli 2010

Snabbvisit till Bengtsfors!

Idag åkte jag och mamma med Gunilla hem till B-fors. Skönt att få komma hem igen efter 3 veckor. Har hänt väldigt mycket i Bengtsfors sen sist, nya väggupp. De var inte där när jag åkte ner till kusten för tre veckor sedan. Åker redan ner till kusten i morgon kväll.

Tänkte hinna träffa kusin Julia i morgon. Hoppas på fint väder så vi kan ta lite kort. Hade tänkt att fotografera i måndags när jag var ledig, men då spöregnade det sen har jag jobbat fram till torsdag och ledig fredag, hoppades på fint väder men nej då regn igen. Jobbade igår (lördag) jätte jätte fint väder och vindstilla och idag när jag är ledig så spöregnar det. Så jag hoppas verkligen på fint väder imorgon.

Jag har ju internet i stugan men jag kommer inte ut eftersom det är så många som är uppkopplade hela tiden. Jobbigt när man vill veta vad som händer i världen. Men så är det nog fram tills alla börjar jobba igen.

Händer inte så mycket på kusten till veckan jobbar tis, ons, tors och lör. Hoppas på fint väder på fredag så jag kan ta mej en sväng ner mot Hamburgsund och runt där och fotografera.

Funderar på att ta en liten sväng och hälsa på Julia på Statoil, har inte sett henne sedan midsommar tror jag.

Kram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...