lördag 6 mars 2010

Lite av varje!

Idag så har jag varit ute hos Julia och fikat på eftermiddagen. Hon färgade håret i brunaktig ton. Det blev jätte bra. Hon ska även göra slingor lite senare. Hon passade verkligen i den färg tonen.

Vi har även främat av Annika, hon ska sova över hos oss i helgen. Jag fick en Blueberry Body Butter ifrån The Body Shop av Annika. Den luktade jätte gott.

Ikväll ska jag kolla på TV, men jag vet inte vilket program som jag ska se på. Alla dessa börjar kl. 20:00 America´s funniest home videos, Melodifestivalen Andra chansen, Inspector Lynley mysteries.

kl. 21:30 Notting Hill eller 21:40 Brottskod: försvunnen

Får se vad det blir.

Imorgon händer det nog inte så mycket, blir det fint väder så ska jag nog ut och ta kort och lära mig min kamera.

Kram

1 kommentar:

Linnea sa...

Låter bra,,kram Helena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...