måndag 15 februari 2010

Måndag!

Än så länge har jag och Erika inte hunnit gjort så mycket. Sov till kl. 10:30, sen gick jag in och duschade. Blev inte frukost för än klockan var 11:45 satt och käkade jätte länge.

Vi ska ta oss en sväng ner till Bengtsfors och kolla runt lite i affärerna. Kanske tar oss en sväng bort till farmor och farfar och kollar läget. Kanske även blir en liten fika i Bengtsfors eller om vi köper med oss fika hem, det kan man ju också gör, blir ju billigare då.

Ska se om jag får med Erika på träning i kväll, Pump bort på Tränings Studion kl. 19:30 jag är sjukt taggad för att gå. Blev bara en gång förra veckan.

Imorgon så åker Erika hem, då har hon varit här i 5 dagar. Det har gått jätte fort. Vi har hunnit med en hel del faktiskt.

På onsdag så börjar jag praktisera igen på Café Höljen. Längtar dit. Under helgen så har han satt in en bänkskiva, är jätte nyfiken hur det blev. Kanske även tar en sväng dit i morgon och fikar eller om jag redan börjar praktisera i morgon. Får se vad jag göra.

Kram

1 kommentar:

Julia sa...

Underbart gumman!
OBS! DU måste fota på cafet och lägga in lite bilder här, din blogg behöver det ! haha! :) och dessutom är jag nyfiken på hur det blev där borta! :)

Förresten så har du en blog award att hämta i min blogg, gå in och läs mitt sista inlägg får du se!

Puss på rej!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...