tisdag 3 mars 2009

Tisdag!

Idag har jag varit nere på Utvecklingcentrum + och haft ännu en lektion i Etik & Livsfrågor. Satt bara och skrev idag. Hade ingen genomgång som vi brukar ha eller någon diskussions uppgift, eftersom alla var på olika ställen i boken. Men man lär sig ju utav att läsa och anteckna det man läser.


Ska snart iväg och träna Pilates kl. 17:00 - 18:00 och sedan ska jag åka till farmor och farfar med lite enkla recept som de kan laga som middagsmat. Sedan blir det en sväng till Träningsstudion för då ska jag träna Pump kl. 19:30 - 20:30 efter det ska jag åka till Statoil och tanka bilen och prata med Julia lite eftersom hon jobbar kvällen. Sen hinner jag nog inte med så mycket mera ikväll.


Ska även böra läsa Stig Larsson böckerna, har ju inte gjort det men jag har ju sett filmen Män som hatar kvinnor. Den var bra.

Nu får jag börja att ta på mig mina tränings kläder och dra mig bort till Träningsstudion.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...