måndag 16 mars 2009

Film!

Denna vecka är det Bengtsfors och Eds filmfestival. Så jag, Julia, Emma och Sofia var och tittade på Bröllopsduellen. Den var riktigt bra. Det dåliga var att filmen var en kvart försenad, texten var bak och fram, dålig skärpa och så mitt i filmen så försvann den en liten stund. Det kunde ju ha varit bättre.

Var även med Julia en sväng på Bengtsfors och letade efter en present. Hittade ingen. Sen käkade Julia på Pizzeria Adria så vi satt där en sväng och hängde.

Nu ska jag snart göra mig i ordning för kvällen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Najs design du fått till =) Hoppas allt är bra med dej!? Kram

Julia sa...

Hejsan Hoppsan! :) Blev ju kanoners med den nya designen! ;) Härligt att se dig igen gumman, vi hörs väl imorgon el ngt tänker jag! Sov så gott! ^^

Puss o kraaam

Elin sa...

Tack! så mycket :)Blev riktigt nöjd. Tack! Julia för hjälpen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...