torsdag 12 mars 2009

Städning!

Vad trött jag var igår morse. Vaknade med 9 tiden men somnade om, när jag tittade igen på klockan var den redan 11:30. Fick skynda mig att slänga i mig lite frukost. Eller rättare sagt gjorde jag en bär smoothie, jätte gott. Fick på mig mina kläder i ett naffs och packa ner mina studieböcker gå nästan springa ner till Bengtsfors för att hinna på lektion. Som tur hade jag 3 min till godo.

På kvällen åkte jag till farmor och farfar och lämnade lite olika servetter.

Åkte hem och gräddade våfflor, gott gott.

Åkte vidare och tränade pilates. Inte så bra att äta innan man ska träna. Ni förstår säkert varför.

Hans var här hela kvällen och hjälpte till att mura köks ön. Det blir jätte bra. Kommer även hit ikväll och ska göra det sista. Ska ta kort sedan när de är färdigt. Blir skit häftigt att ha en murad köks ö.


Idag har jag inte gjort så mycket. Tänkte städa på mitt rum. Håller på att tvätta kläder och ska byta sängkläder och sedan MÅSTE jag verkligen vattna mina gröna växter i mitt fönster. Är nästan halv döda. Sen blir det till att damma och damsuga, orkar jag så kanske jag till och med
torkar golvet.
Sen har jag ett till projekt är att städa skrivbordet.

Bäst att sätta igång och städa!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...