tisdag 31 mars 2009

Lite av varje!

Om 45 minuter börjar min lektion i Etik & Livsfrågor. Undrar vad vi ska göra idag på lektionen.

Igår satte vi in köksfläkten. Skit häftig var den och ganska så stor. Men har man en stor köks ö så får man ju ha en stor fläkt. Nu är det bara att vänta på sten skivan och sätt in diskmaskinen, induktionshäll och koppla ihop vatten och el så är det färdigt. Stenskivan kommer i slutet av veckan tror.


Jag undra vart alla personer har tagit vägen på mina olika lektioner. Igår var vi bara 2 st och läraren på Psykologi A och den senaste månaden. Har ju varit 10 personer i början. Det är ju deras problem inte mitt. Men det blir svårt när vi har gruppuppgifter och ska diskutera. Men det går ju med två personer också. Då får man ju visa extra mycket vad man kan. Men det är ju lite synd dock.


Ikväll blir det Pump kl. 19:30 får ta med mig två flaskor med vatten som förra veckan. De är som en bastu i lokalen när vi kommer. Lektionen före har de Power Step.

Ska kanske fika med Julia senare idag. Om det finns tid kvar.

1 kommentar:

lecticiaschaydegger sa...

OLA AMEI TEU BLOG ! ESPERO VC NO MEU ,TA! DEIXANDO UM FDS ILUMINADO DE AMOR, BJAUM! LECTICIA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...