fredag 12 december 2008

Vuxenutbildning!

Idag har jag varit i Åmål och praktiserat på ett dagis, ska var där tills januari. Det var jätte skoj. Barnen var jätte snälla och trevliga. Vi var ute en stund och lekte i snön, jag körde en kille på 2 år i pulkan han somnade efter en stund sen somnade han med matbordet när vi satt och käkade middag.

I onsdags var jag och Julia upp till Karlstad och handlade. Hittade en julklapp till mamma bara, får väl åka ut nu i helgen eller nästa helg och handla lite till. Vi var även på IKEA en sväng. Hela Färjestad Hockey landslaget var på Bergivik och skrev autografer. Det var kul att se hur de ser ut utan hjälmarna och de stora kläderna som de har på sig på isen.

Idag var jag ner till Utveckligcentrum+ i Bengtsfors och pratade lite om utbildningar. Ska börja plugga till våren några kurser. Det blev Psykologi A, Människan socialt och kulturellt och Organisation och ledarskap. Det blir roligt. Ska läsa heltid så jag har en full vår framöver.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...