söndag 23 november 2008

Shoppat i Uddevalla med pappa!

Idag har jag och pappa varit i Uddevalla på Torp och shoppat. Hittade dock inga kläder som jag tyckte om. Men hittade lite saker till mitt hår och ett par nya örhängen. Tänkte använda dem i morgon. Hittade en jätte god parfym som jag skulle vilja ha. Men det var jätte dyr. Ska se om den är billigare på Kicks i Göteborg.

Nu håller jag och pappa på att kokar fisksoppa tills imorgon. Farmor och farfar kommer nog hit då om de vågar eftersom pappa är lite förskyld, men jag hoppas.

Julia och Linus kom upp en sväng och hälsade på oss. Jätte trevligt, jag har fortfarande inte öppnat presenten. Jag gör det i morgon Julia. Tack! igen på förhand.

Ska in till Åmål igen på kursen. Får kanske svar på om jag ska in på intervju, jag hoppas att jag ska det.

Längtar som bara den tills imorgon, fyller äntligen 19 år då.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...