söndag 3 april 2011

Städ dag!

Hej!
Idag ska jag ha riktigt stor städ- och röjningsdag på mitt rum. Man smalar på sig väldigt mycket papper, tidningar, damm, böcker m.m. på några månader och framför allt på ett år. Har redan fått ihop 2 st ICA påsar med bara papper och tidningar som jag ska slänga. Det var bara på en liten hylla på skrivbordet. Har 8 hyllor kvar på skrivbordet plus och med resten av rummet. Skulle även behöva sitta och rensa ur och sätta i pärmar alla papper och saker som jag samlade på mig när jag läste i Ljungskile. Men det får nog bli en annan dag.

Det passar jätte bra att ha sådanna dagar när det regnar för fullt ute. Då behöver man inte tycka synd om sig att sitta inne och rensa när det är fint väder ute.

Visar några bilder på tulpaner, det kanske livar upp stämningen lite.






Ha en fin dag!
Kram Elin

3 kommentarer:

Fröken Henriksson sa...

Perfekt med en städardag när det ändå regnar ute! Det kan behövas ibland! Här visade sig solen i dag - äntligen!
Ha en fortsatt fin söndag!
Ps. Vackra tulpaner!

Åsa sa...

Så vackert och påskigt det var härinne.

Kram Åsa

LR Photography sa...

Vackra blommor, stora verk Elin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...