lördag 2 april 2011

Mingel kväll hos Spara eller Slösa

Hej!
Var ett tag sedan jag bloggade nu. Ni kanske undrar hur det var på Mingel kvällen i butiken Spara eller Slösa i Dals Långed. Det var jätte bra och vi hade en jätte trevlig kväll. 

Har varit fint väder nu i nästan två veckor men nu för några dagar så började det att snö och regna. Idag är det jätte mulet och disigt nästan som det är regn i luften.

Tänkte visa lite bilder som jag tog.


Ha en fortsatt fin och trevlig helg!
Kram Elin

5 kommentarer:

LR Photography sa...

Hi Elin,

För det mesta skjuter jag manuell. Några andra gånger jag använder bländarförval eller Slutarprioritet. Det beror på situationer. Pröva själv!

Ja faktiskt USA har väldigt fina ställen att fota på.


Cheers Elin.

Unknown sa...

Hej Elin

Vad kul att vara på mingelkväll, och det ser ut att vara riktigt fina kläder.
Träskorna gillar jag (har nästan likadana...)

Kramar Maggan

Uttan sa...

Fina kläder. Blev det några inköp?

Här har vi också haft grå väder i dag men ganska så varmt ändå plus sex grader.

Ha det gott!

Kram!

Fröken Henriksson sa...

Fint bildcollage! Gillar träskorna! Kul med mingel! Du lever ett spännade liv :)
Ha det fint!

jeanette sandelin sa...

oj vad fint. måste åka dit plus göra ett besök på returen på karls gärde. var ett tag sedan jag var där. har köpt köksmöblerna där och två stora skåp från 30-talet. allt för 700 kr!!! toppenställe tycker jag :)
kram och ha en fin söndag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...