fredag 10 december 2010

Café Baksidan!

Nu har det redan gott 2 veckor av min praktik på Café Baksidan i Dals Långed. Tiden går fort när man har roligt. Har bakat som bara den den här veckan. Har fått lärt mig hur mycket som helst och jag kommer att få lära mig ännu mera roliga tipps, trix och bakverk.

Imorgon så ska jag förska att ta mej ut till Baldersnäs Julmarknad och fota lite. Hoppas att Helena är där för jag har lovat att fota henne när hon står där ute och säljer. Så jag hoppas även på en fin dag så det blir mera att fota ute i naturen. 

Här kommer lite bilder från Café Baksidan...

Helt underbar god jul kaka.

Ni ska inte beställa en tårta till jul?


Café Baksidan

Susanna Ekberg
Enhetsvägen 3
66010 Dals Långed

tel. 0531-40066
www.bakvark.se



Ha det bra. 
Kram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...