fredag 3 december 2010

Café Baksidan!

Igår var sista gången som sagt på foto kursen. Kom hem kl. 00:00 i natt. Var ganska så över trött så jag hade jätte svårt för att sommna. Sista gången som jag kollade på klockan visade den 03:15. Sen måste jag ha somnat av min trötthet. Men jag fick inte sova så länge som jag hade hoppas på. Kl. 04:30 ska jag upp nu några veckor för att börja praktisera på Café Baksidan i Dals Långed. Men jag kommer att få lära mig att baka m.m. Men det kommer att bli lite tufft nu i början eftersom jag är van att sova till kl. 09:30.

Det skulle vara jätte roligt om ni kommer och hälsar på och ta er en fika. Finns så mycket gott att välja mellan. Nu finns det jätte mycket roliga och fina jul bakelser. Ska ta med mig kameran någon dag och fota. Här är lite smakprov!





Ha en fin dag!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses va sugen man bkir på fika hos dig!!=)
LIte väl långt bara. Kanske någon gång när jag är hos min dotter i ed kommer jag in och fikar=)
Du undrade om hur jag har kameran inställd. Kameror idag är så bra så man kan köra på automatik, och det gör jag för det mesta. Jätte mycket tack för komplimangen.
Ha en riktigt go helg
Kram

Sköna o Gröna Ting sa...

Åååå..., vilken lyllos du är som skall få praktisera DÄR, jag beundrar allt vackert hon skapar där:)

Fotokursen verkar ju vara hur bra som helst, så sugen jag blir på att gå den!!
Kul att du var nöjd med den, spännande och få se resultatet på dina kommande bilder:)

Ha en skön helg, kommer du att vara på Baldersnäs något i helgen?
Jag och familjen åker dit en sväng i morgon, kanske vi ses....
Kram till dig
Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...