söndag 22 februari 2009

Skidåkning!

Igår jag ute hos grannen i deras sommarstuga och åkte längdskidor. Det var jätte roligt fast det var svårt eftersom snön fastnade under skidorna och det började töa lite. Men det värsta var att det snöade som bara den. Såg bara 50 meter framför sig. Vi åkte över till Värdens ände på Baldersnäs och drack varm choklad och käkade smörgåsar som Anki hade gjort. Men det snöade ännu värre på kvällen när jag skulle åka hem, det var inte roligt.

Lite varm choklad skadar inte när man åker skidor


På kvällen tittade jag lite på Melodifestivalen, men det var inga bra låtar denna vecka heller tycker jag. Vad har hänt med
Melodifestivalen i år? Det är nog det dåligaste och tråkigaste som de har sänt utav alla Melodifestivaler. Petra Medes skämt är ju hur dåliga som helst. Hoppas att de skickar någon bra låt iallafall.

Idag har jag inte gjort så mycket, slappat mest hela dagen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...