fredag 6 februari 2009

PARKA LOSS!

Idag ska våran familj och grannen gå på Revyn här i Bengtsfors. Ser fram emot det. Ska snart in till grannen och laga mat. Vi ska bjuda på Nyårs supé som aldrig blev av.




Imorse var jag ner till Bengtsfors och klippte mig. Det blev bra och mina korkskruvar kom fram igen. Klippte upp håret igen.

Igår köpte jag ett på skor på rean, 1/2 priset. Jätte sköna var de. Provade massor av skor men alla var för stora. Som tur fick jag se dessa när jag var på väg och ge upp.

Jag var även på Pump igår. Det var fullt med folk. Två fick stå på scenen och köra. Jag hamnade längst in till väggen. Det var inte roligt. Kunde knappt få ut mina rörelser, slog även i väggen några gånger. Så är det när de har 12 vanliga platser och 3 dropp in platser + och med så ska tränaren också få plats.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...