torsdag 19 februari 2009

Idag har jag lånat Julias bil, det var lite annorlunda att köra hennes bil. Nådde inte riktigt ner till kopplingen fattades ca 20 cm. Men det gick bra att köra den. Låg ner när jag fick koppla. Anledningen till att jag fick låna bilen var för att jag skulle upp till Brandberget på kursen som jag går (personlig utveckling). Julia jobbade på träningsskolan och sedan på Statoil så hon behövde den ju inte heller. Hämtade Julia på Statoil när hon slutade jobba.

Har även varit iväg idag och tränat pump. Sparade lite på krafterna idag, så det blev inte så jobbigt som det brukar vara. Men jag har fått lite tränigsverk sedan i tisdags, tränade ju Pilates först och sedan Pump efter det. Men det var kul.


Såg i måndags när jag satte mig i bilen att alkoholisterna och knarkarna som bor i Bilingsfors eller Ödskölt kom ut från Systemet i Bengtsfors med 4 påsar sprit och en back med Öl och de var ganska dragna och så satte de sig i bilen och körde iväg. Tänk om man möter de på vägen eller om de kör på någon. Hur kan man ge alkoholister och knarkare körkort. Om de har körkort överhuvudtaget.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova...


natti natti

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...