måndag 30 november 2009

Nu har jag gjort min dag.!

Ja, då har gjort min dag idag. Halkade på stenplattorna vi biblioteket för ca 15 minuter sedan. Ramlade och slog i knät så det började att blöda. Har nu blod på mina byxor och det svider och gör jätte ont när jag går. Får gå och byta byxor sedan och se om jag hittar något plåster, som jag tror att jag inte har på mitt rum.

Nu håller jag på att försöka att få in mina reportage till Indien tidningen. Funkar inte så bra. Mappen vi ska lägga in texterna kommer man inte in på. Det är ingen som kommer in på mappen och sista dagen är idag kl. 11:30

Under veckan nu som kommer har vi föredrag om Indien resan. Ska ut i olika skolor och berätta. Hela klassen har lite panik eftersom vi fick reda på det i fredags. Vi börjar imorgon att besöka klasserna. Nu ska vi försöka att köra ihop ett litet program på 3 timmar tills imorgon.

Nu ska jag gå ner till rummet och byta om.

Kram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...