tisdag 19 maj 2009

Ska iväg och fika!

Igår bakade jag och mamma tekakor och frallor, blev jätte goda. Vi blev även bjuden på 11 kaffe hos grannen, mysigt! Julia kom även upp en sväng igår. Satt och kollade i olika foto tidningar.
Farmor och farfar fick även smaka på lite tekakor och frallor.


Nu sitter jag här och väntar på att Julia ska ringa mig. Vi ska gå och fika.
Har suttit inne hela dagen och gjort massor med tester. Men dagen har gott fort ändå.

Har köpt ett foto album som jag ska sätta in alla mina 200 kort som jag har skickat efter för 29 kr. Billigt som bara den.

Tänkte träna lite ikväll med om nacke blir bättre. Gjorde något konstigt förut när jag böjde mig, det är nog bara en vanlig sträckning, men ont gör det.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...