torsdag 30 oktober 2008

Shoppat!

Idag har jag varit i Bäckefors på sjukhuset. När jag kom dit så kom sjuksköterskan och sa att de skulle fira en doktor som fyllde 65 år och de skulle äta tårta och dricka kaffe så jag fick vänta tills de hade firat färdigt. Jätte kul att sitta på ett sjukhus när man kan göra massor av annat. När jag kom in så kollade han min hals och sa att jag kunde åka hem igen. 5 minuter för inget. Hatar remisser. Det var ju februari som jag hade ont i halsen och får remiss slutet av oktober.

Åkte vidare till Åmål på kursen, gick ut på stan och gjorde lite undersökningar inför nästa vecka. Gick även och fikade på Café XO. Handlade också en grå tunika.

1 kommentar:

Julia sa...

fint fint! :) varför avbokade du inte läkartiden i Bäckefors om du inte hade ont i halsen!? Ring mig i imorgon el ngt så ser vi om vi kan klämma in en fika på lördag! =) pusspuss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...