måndag 31 augusti 2009

Gift i 24 år!

Igår var det mammas och pappas bröllopsdag. De har vait gifta nu i 24 år. Tänk vad tiden går fort. Vi åkte till en golfbana och käkade lite mat.

Vi åkte ner till stugan på morgonen och klippte gräset. Jag packade med mig lite mera saker till mitt rum. En spegel satt vi upp på toaletten så att jag kan se hela mig.

På kvällen satt jag, Erika, Åse och några till och tittade på sista delen av Sagan om Ringen. Vi såg inte färdigt hela filmen. Skulle sluta kl. 01:10 tror jag.

Idag har det börjat en ny tjej i våran grupp. Jätte trevlig verkar hon vara. Satt och pratade lite under fikat nu på morgonen.

Nu märker man att resan närmar sig. Ska börja söka visum och sådant. Fast jag måste skaffa pass först. Det tar ju en vecka innan man får det. Ska även höra med Nygård hemma om vilka sprutor som jag måste ta nu inför resan. Det blir mycket på en och samma gång nu.


Nu så ska vi ta reda på och skriva om en världs konflikt. Vad ska man välja mellan tro. Det pågår tydligen 32 konflikter i världen idag.

Jag får väl fortsätta nu och söka bland alla konflikter.

Kram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...