söndag 8 februari 2009

Nordby!

Idag har jag och pappa varit ner i Grebbestad och kollat till sommarstugan och så har pappa hämtat massor med saker till huset. På vägen hem tog vi svängen om Nordby shoppingcenter. Fick äntligen tag på en vit långärmad tröja. Det blir nog bra när de får ordning på Nordby. Bygger ju om för fullt där uppe och det blir ju jätte stort.

Äntligen så har pappa fixat min dator. Så nu kan jag blogga som vanligt och logga in på Internet som vanligt. Har ju inte funkat. Så nu har han installerat Mozilla Firefox och tagit bort Internet Explorer.

Skulle iväg och träna idag men jag orkade inte. Men imorgon så ska jag iväg, då blir det Pilates.

Kl. 21:00 på TV 5 så ska jag se på Trollkarens hemligheter. Skit roligt är det. De kan verkligen trolla bort saker och folk, men det är roligt att veta hur de bär sig åt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...